دوست عزیز قبل از خرید ، لطفا مطالب این صفحه را مطالعه نمایید :


مشاوره و مقایسه کالا

در صورتی که در انتخاب محصول مورد نظر خود ابهامی دارید و یا نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید ، می توانید از طریق تماس تلفنی یا فرم تماس با ما، با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید ، مشتاقانه جوابگوی کلیه سوالات فنی شما خواهیم بود . همچنین می توانید جهت مقایسه مشخصات فنی دو محصول از امکانات ایجاد شده در وب سایت بهره مند گردید . لازم به ذکر است جدیدا سامانه ی مشاوره آنلاین هوشمند ما نیز جهت هدایت کاربران در خرید محصولات استدیویی ، هم راه اندازی شده که می توانید از آن استفاده کنید. لذا برای ورود روی لینک ذیل کلیک کنید :

www.NetGoods.ir/faq

خرید حضوری

جهت خرید حضوری می توانید به تنها آدرس ما در بخش تماس با ما ( با هماهنگی قبلی ) مراجعه نمایید .

خرید غیر حضوری

همانطور که اطلاع دارید، فروشگاه اینترنتی نِت گودز ارسال محصولات ارائه شده را به سراسر ایران ممکن ساخته است ، اما درباره چگونگی ارسال کالا ، هزینه ارسال و یا مدت زمان ارسال در ادامه توضیحاتی ارائه می نماییم :

تحویل کالا در تهران یا شهرستان

کارشناسان فروش در کوتاه ترین زمان ممکن، فاکتور سفارشات ثبت شده را صادر کرده و کالاهای مورد نظر را آماده ارسال می نمایند . در حالت عادی مرسوله به وسیله تیپاکس ارسال می شود که ظرف مدت زمان 24 الی 48 ساعت کاری برای شهرهای نزدیک به تهران و 48 الی 72 ساعت کاری برای شهرهای دور از تهران ، تحویل داده خواهد شد . در صورتی که شهرستان مورد نظر فاقد دفتر تحویل مرسولات تیپاکس باشد ، نِت گودز موظف است به وسیله یکی از شیوه های ارسال کالا مانند پست ، مراکز باربری و یا پایانه های مسافربری حمل و نقل بین شهری ، بنا به انتخاب مشتری نسبت به ارسال محصول مورد نظر ، اقدام نماید . لازم به ذکر است ارسال محصولات هر روز ساعت 16 بعد از ظهر انجام می شود ، به استثنا روزهای پنجشنبه که ارسال کالا به وسیله تیپاکس تنها تا ساعت 11 ظهر امکان پذیر است . بنابراین پیگیری کلیه سفارشاتی که بعد از این ساعات ثبت شوند ، به روز کاری بعدی معوق خواهند شد ، همچنین خریدهایی که روز پنجشنبه بعد از ساعت 11 ظهر ثبت شوند ، شنبه قابل پیگیری هستند .

هزینه ارسال

به دلیل قیمت پایین محصولات ما و حاشیه سود کم آنها ، هزینه ارسال کلیه کالاها به عهده مشتری می باشد و این هزینه درب محل ، از مشتری اخذ می گردد . لازم به ذکر است هزینه مرجوع کردن کالا نیز به عهده مشتری می باشد .

یک هفته مهلت تست برای تمامی کالاها

نِت گودز برای کلیه سفارش های تهران و شهرستان ها مدت یک هفته فرصت تست ، از زمان تحویل کالا توسط مشتری جهت اطمینان از صحت کارکرد کالای خریداری شده برای مشتریان در نظر گرفته است . چنانچه در این مدت هر گونه اشکال و یا نقص فنی در کالا توسط خریدار مشاهده شود ، پس از تماس با واحد فروش ، در صورت موجود بودن کالا ، کالای مرجوعی دقیقا با همان مدل تعویض خواهد شد و در غیر این صورت امکان بازپرداخت وجه وجود خواهد داشت ، بنابراین در صورت موجود بودن کالا ، وجه مرجوع نخواهد شد . چنانچه هرگونه عدم تطابق با مشخصات فنی کالای خریداری شده با آنچه در جدول مشخصات فنی محصول مورد نظر در سایت وجود داشته باشد ، خریدار می تواند در مدت زمان یک هفته فرصت تست کالا نسبت به مرجوع ساختن و یا دریافت مابه التفاوت مشخصات فنی ، اقدام نماید .

شش ماه گارانتی برای کالاهای دارای لیبل گارانتی

چنانچه کالای خریداری شده (گارانتی دار) پس از مدت زمات تست کالا ، دچار نقص فنی شود ، خریدار می بایست طبق شرایط گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از فروشگاه اینترنتی نِت گودز اقدام نماید .

نکته : کالاهای خریداری شده از دیگر فروشگاه هایی که جزء عوامل فروش ما نیستند ، شامل گارانتی ما نمی باشند .

قیمت محصولات و به روز رسانی

کلیه قیمت ها و وضعیت موجودی کالا که در صفحه لیست محصولات این وب سایت درج شده ، بروز است و این فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال تغییرات قیمت ندارد . قیمت های درج شده در سایت فقط زمان ثبت سفارش معتبر هستند و در صورتی که پس از ثبت سفارش دارای تغییر قیمت باشند ، هرگز مبلغ بیشتر یا کمتری به فاکتور اضافه یا کسر نخواهد شد . روش های پرداخت توسط سیستم ثبت سفارش، و در هنگام نهایی کردن خرید ، به شما اعلام خواهد شد .


امیدواریم ، بتوانیم محصولات و خدمات مناسبی به شما مشتریان گرامی ارائه کنیم …